2015

Jag trodde inte det här var möjligt, jag trodde inte att det kunde gå såhär snabbt IGEN! Hade ju lovat mig själv att inte känna, jag hade ju faktist lovat...inte ens jag kan lita på mig. Men nu blickar jag framåt mot ett nytt år, en ny start, nya förhoppningar, drömmar och mot ett nytt liv. 2015 ska bli mitt år,      och ditt år! Hittills iår har jag hunnit planera resor och födelsedagar, haft ångest över ledigheten som inte existerar och givit mig själv en mörkare nyans på svallet. 2014 var lärorikt, spännande och fyllt av både glädje och tårar men jag vet redan nu att 2015 kommer bli Snäppet värre på alla plan. Dags att leva livet peeps! Inga ursäkter and no regrets 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback