Människor...

Det finns så mycket idioter här i världen. Ett exempel är ni som leker söndagsseglare på vägen ena sekunden, man får köra om, andra sekunden ligger ni och trycker i arslet, kör om själva och bromsar in framför en.... Ursäkta men vafan vill ni? Det får mig att koka av ilska, ni borde inte få äga ett körkort. Sen finns det ni som tror att allting är möjligt, ni som tror att ni kan rädda alla från en dålig dag eller kan lösa allas problem. Det är fucking omöjligt att lösa allas jävla problem. Låt människor få ha sina problem i fred (åtminstone mig, om jag inte ber om annat), ni behöver inte leka mirakelmänniskor. När någon jag knappt känner kommer fram till mig och försöker leka någon sorts psykolog...låt bara bli. 
 
Tur att jag själv är så jävla perfekt! Skämt åsido Puss & Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback