Varför hata när man kan älska

Jo det är en sak jag skulle vilja ha en förklaring på. Hur kan människor med ett annars så upptaget liv ha tid att hata på andra och bry sig om vad som händer i dessa personers liv? Varför väljer man att lägga sin redan så upptagna tid på sådant skit? Det är inte så att de har tänkt på att kanske göra lite omprioteringar i sina liv och kanske lägga den där tiden på annat. På såndant som de påstår att det inte finns tid till förslagsvis. Nä jag tror faktiskt aldrig att jag kommer förstå hur man orkar lägga hälften av sitt liv på att göra andras liv så jävliga som möjligt.
Finns det någon som skulle vilja ge mig en förklaring på detta så snälla gör det! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback