Jag är jag

Om jag fick välja så ja självklart finns det saker som jag gärna skulle vilja ha ogjorda. Men samtidigt vet jag att det inte spelar någon roll hur mycket eller hur länge jag ältar dessa snedsteg, jag står fortfarande kvar på samma plats i livet. I stället väljer jag att tro att jag lärt mig någontig på vägen. Jag brukar tänka: Vem skulle tjäna på om jag var perfekt och helt jävla felfri? Ni skulle tycka att jag var irriterande och helt ärligt skulle jag nog inte gilla det själv heller. Jag är långt ifrån perfekt på alla plan och det vet jag om. Vissa dagar stör det mig men de allra flesta dagar på året så är jag bara glad att det är så, att jag är jag.
 
Nej, jag säger inte att jag är stolt över allt jag gjort men jag är stolt över vem det har gjort mig till, jag lever äntligen i frid med mig själv. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback