America

 
Där vid den blå lilla pricken, där bor jag just nu. Mitt i Hollywood Hills med Hollywoodskylten synlig från kvarteret och med ca 10min gång från the walk of fame. Jag lever just nu i landet jag och många andra bara har drömt om i flera år, i staden som är så stor att det nästan är svårt att förstå. Helt ärligt så var det år sen jag mådde så bra som jag gör idag, här har jag ingenting att bevisa för någon då jag bara är en liten brud från lilla Sverige. Jag trivs så jävla bra med det. 
 
Ha det bra så hörs vi, Puss!


Hej Klara! Roligt att allt är bra med er. Njut av resan o skriv mycket här på bloggen så vi här hemma kan se hur ni har det! Kram o hälsa Filip!

2013-11-12 | 06:17:59

Inte bara lite avis på den känslan.. Fortsätt så & kom ihåg: Njut av varje liten sekund <3

2013-11-13 | 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback