Peace

Dagarna bara flyger förbi och det som nyss var måndag blir imorgon fredag. Mitt humör är så sjukt mycket upp och ner att jag inte riktigt vet vad det är som spökar. Har svårt att tycka synd om folk och vill typ bara strypa de som gnäller, "Gör någonting åt saken istället för att klaga på allt" ungefär så tänker jag. Dock förstår jag om ni skulle uppleva mig precis lika gnällig själv, det är okej. Men när jag inte stör mig på människor, så glider jag mest omkring med ett leende på läpparna, tror att det kan vara vårkänslor. UNDERBART! Idag var jag ut till den så kallade farmen och hälsade på Annsan och hennes nya misse, Selma var namnet. Tog med en bild på henne här ovanför också bara för att hon var så himla söt. Desutom provade jag en prototyp av min blivande studentklänning. Shit vad det ska bli spännande att få se resultatet! Nu ska jag gosa i soffan bara för att jag känner att jag är värd det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback