Lovers on the sun


Idag har varit en ledig tisdag, en riktigt härlig tisdag. Vaknade relativ tidigt brevid grabben i mitt liv, åt en mysig frukost med tända ljus och gav oss sedan ut i blåsvädret. Blev en promenad med vovven på bilderna, hade tänkt ta mig en springtur men motvinden var sjuk så jag nöjde mig med promenaden. Vi tog en sväng i D:s nya kärra, en nöjd kille är vad jag har. Åkte hem till tierp vid tretiden då han var tvungen att arbeta... Väl hemma lagade jag till middag, en vegetarisk variant. Det blev haloumi- och grönsaksburgare med couscous och tsatsiki. Ser kanske inte mycket ut för världen och jag brukar inte vara så imponerad av vegetarisk mat men det smakade faktiskt riktigt bra. Till och med så bra att jag skulle kunna tänka mig att äta det igen. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback