Hjärtstumpen

För varje dag det slipper skava, för varje dag jag slipper grubbla och för varje dag jag slipper känna känslan av att bli sågad för den jag är, så växer mitt hopp. Jag vill inte behöva tänka på konsekvensen av att vara mig själv, av att känna mig nöjd och att våga tro på den jag är. Det gör så ont i mig när jag tänker på hur elaka Människor är, hur lätt vi kan krossa en annan människas drömmar. Därför blir jag så oerhört glad när jag ser ärlighet, äkta leenden och träffar människor som visar med hela sin aura att de bryr sig om. Jag vill omfamna alla, jag vill bara krama hela världen tills vi förstår att vi måste ta hand om varandra. Att livet är för kort för att fylla det med hat.
 
Älska mer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback