Baby, Don't stop Belivin'

Just nu finns det saker upp över öronen som ska vara klara inom de kommande veckorna, och för att inte tala om den kommande månaden. Jag borde känna mig så in i bomben stressad, och det kanske är det som är felet. Jag kanske är så jäkla stressad att min hjärna inte klarar av att tänka klart och därför typ stänger ner. Det spelar ingen roll hur mycket jag sitter och stirrar mig blind på datorskärmen, det blir liksom ingenting gjort. Finns ingen ork, ingen lust, ingen fighting spirit och saken är den att jag vet inte ens hur jag ska hantera mig själv längre. Sitter bara och drömmer om när allt detta är över, det är bara det att allt de här MÅSTE vara klart innan de kan gå över. Önskar att någon bara kunde ställa sig och skrika vett i skallen på mig, få mig att förstå att det är dags att lägga på ett kol för att inte sitta där och gråta sista veckan... Ändå sitter jag här och skriver, jag är ju inte riktigt klok. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback