Tänker aldrig sluta drömma

Här sitter jag och ler efter en måndag på jobbet. Har ingen klass längre, ingen skola att komma tillbaka till i höst och heller ingen säker framtid. Litar på alla kloka människor som säger att saker och ting löser sig, för jag antar att till slut gör dem det. Alla töntiga uttryck så som YOLO, Carpe diem osv. dyker upp i mitt huvud, vilket gör att jag bara skrattar åt mig själv. Vet inte riktigt om jag tappat fattningen helt eller om jag bara känner mig lite lycklig för en gångs skull. Studenten var för den delen den sjukaste dagen i hela mitt liv, aldrig känt så mycket olika saker på en och samma dag. Eftersom jag har världens finaste pappa så är jag numera bilägare och med det har jag också en ny kärlek i mitt liv. Silverpärlan, i modell...Saab såklart. Ingen som känner familjen Hällström är speciellt förvånad över den saken.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback