Just do it!

Fyfan, vaknade vid sju imorse med panik. Trodde jag försovit mig och borde ha varit på jobbet, kunde dock andas ut när jag insåg att det bara var Söndag och att jag faktiskt var ledig idag också. Har haft en riktigt bra helg måste jag säga, tagit vara på ledigheten, gäller att passa på. I fredags höll jag mig själv sällskap på stan och på kvällen var vi hos Alex och umgicks till tidig morgon. Igår firades min fina farmor och hennes pension med pappas sida av släkten. Det bjöds på god mat och aldeless för mycket gottigott. Kvällen avslutades i matkoma med film och lite sovandes på rebeccas soffa. (Haha så trevligt sällskap är jag!) Tänkte röra på mig lite nu innan de blir fika hos mormor som fyllt år, och ikväll blir det med största sannorlikhet Bio. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback