Så var det lovet över...

Jaha då var även detta efterlängtade lov över. Jag tror jag är långt ifrån ensam med att tycka att det har gått så fruktansvärt fort. Men jag kan liksom inte klaga då allting har varit så extremt lyckat! Kryssningen från tisdag till onsdag slet nå fruktansvärt på kroppen, men oj så värt det. På riktigt var det länge sedan jag haft så fruktansvärt kul på party, det brukar annars innebära så in i bomben mycket kaos men inte den här gången. Träffade en del vänner från förr vilket innebar kära återseenden och kramar till tusen. Alla kändes så himla kärleksfulla och lyckliga vilket förde in mig i samma mode. Min söta tös Felicia fyllde ju även 19 under resan så det hela blev samtidigt ett enda stort födelsedagsfirande och vi fick hela båten att sjunga födelsedagssånger inte bara en utan två gånger. Man var faktiskt en aning sugen på att åka en vända till och festa ännu en kväll. Förutom kryssningen så har jag hunnit käka pizza med Annsofie och hennes vänner när hon fyllde 19, myst (lite för lite) med min pojke och umgåtts med min fina familj och inte gjort ett jävla piss.
Faaaast jag ljög ju en aning i rubriken...jag är faktiskt leedig imorgon också! Puss på er 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback