En kärleksfull dag

Jag är bara så otroligt jäkla lycklig idag. Att jag inte har ett liv som på en amerikansk feel-good film gör mig ingenting. Idag har jag fått träffa så många av de människor som jag har ligger närmast mitt hjärta och alla har verkat lika lyckliga som jag. Det är nästan det som har varit de bästa av allt! Mina två bästisar i skolan hade fixat med present och chokladdoppade jordgubbar. Hur mycket kärlek är inte de? jag fick vakna brevid min fina pojkvän och jag har hunnit med att fira hans goa mamma på födelsedagen. Jag har både fått och skickat några kärleksfulla hälsningar till gamla men ack så värdefulla vänner och nu sitter jag på tåget hem till mina älskade föräldrar! Att Filip jobbar ikväll gör mig inte speciellt mycket, för själva grejen med alla hjärtans dag har jag aldrig firat på det sättet. Jag är bara så tacksam för att alla ni (ni vet vilka ni är) finns i mitt liv och att ni är sådana underbara filurer! Sluta aldrig, aldrig någonsin att älska, för då är vi chanslösa. Utan kärlek är världen både grå och trist.
MER KÄRLEK TILL VÄRLDEN! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback