Två dagar i vår fina huvudstad

I Torsdags åkte jag med 05.13 tåget mot Stockholm för lite prövningar. Allting gick långt över förväntan och vid tretiden drog jag mig  (med ett trött leende på läpparna) mot en av mina bästa vänner som för tillfället bor i en lägenhet i stan. Riktigt kul att träffa min Beccis då det var sjukligt länge sedan vi ens pratade. Det har hänt aldeles för mycket i bådas liv så tiden har inte räckt till...hatar tid. Det fanns helt klart en hel del att ta igen där, så det blev en övernattning fylld av en massa tjejsnack. Fredagen innebar löning och löning innebär alltid att mitt shoppingsug ökar och går upp i toppen. Fick med mig lite grejer hem och är alltid nöjd när jag får några nya godbitar i garderoben. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback