Babe, this is all we got

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, har så sjukligt svårt att vara själv. Jag som alltid varit lite av en ensamvarg, älskat att spendera tid med mig själv. I dagsläget håller jag på att krypa ur mitt eget skinn efter typ 10 minuter i mitt eget sällskap. Antar att det är en vane-sak, har haft folk ganksa tätt inpå mig under de två senaste veckorna. När jag vaknade i Lördagsmorse hemma på soffan i ett helt tomt hus funderade jag över vad fan man gör när man inte har någon att prata med, kramas med, skratta med eller dryga med. Faaan så jag saknar att ha de pratglada grabbarna, vi umgicks med i Turkiet, runtomkring mig och för att inte snacka om alla sjukt härliga människor jag träffade i Åre. Det är inte förrän idag som jag insett att jag nog trots allt är en ganska social människa, vill bara träffa nya människor, uppleva nya saker och leva livet. Let's go! 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback