Alla klyschor stämmer är den största klyscha som stämmer

Är det något jag uppskattar i livet så är det saker som dessa. Umgås med någon man tycker stört mycket om, äta riktigt god mat och prata om allt mellan himmel och jord. Vill ni någonsin få mig på bra humör så bjud mig bara på god mat och prata med mig tills tungan ramlar av, jag kräver inte mer än så. Människor måste inse att vikten i gåvor inte sitter i prislappen, det sitter i tanken som finns bakom. Det är den personliga touchen som gör att det tar enda in i benmärjen. Sluta tro att pengar är det viktigaste som finns och inse att kärlek, gemenskap, vännskap, familj osv är det som du kommer minnas den dag du är på din vandring upp mot himlen...

Har i alla fall spenderat min tisdagseftermiddag i Gävle tillsammans med min fina mamma. Blev lite shopping samt en middag på Brända Bocken. Har än så länge inte träffat (vad jag vet) en annan människa än min mamma som njuter lika mycket av mat och goda drycker som jag. Åååh vad jag tycker om min mamma! Fan så glad jag är att hon finns vid min sida.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback