gott nytt 2014!

 
 
Nu har både jul och nyår passerat och allt har varit väldigt mysigt och gött eftersom jag älskar den här tiden på året. 2013 har för mig varit fyllt med mycket tårar, svek, uppoffringar och bråk men jag måste säga att jag är glad över hur allting har verkat löst sig de senaste månaderna. Jag vet att de är allt som händer i mitt liv som skapar och formar mig till den jag är. Jag har lärt mig vem man ska lägga energi på och inte, hur man gör för att laga relationer och jag har definitivt skaffat ett tålamod gjort av betong. Men jag vet också att 2014 kommer bli ett grymt år, för det har jag redan bestämt! 2013 skaffade jag ju mig en vän som verkar förstå mig och ta mig precis  som jag är och det älskar jag henne så otroligt mycket för. Jag ser tillbaka på 2013 en sista gång men från och med nu så siktar jag bara framåt! Kisses
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback